2008. december 19., péntek

Canon IXUS 85 IS

Eljott a karacsony es mivel ugy is akartam venni igy megleptem magam egy digitalis camaraval. Most ez olcsobb is volt mint a tobbi es mindig is valami hasonszorut akartam venni. Igaz volt egy kis gond a hazhozszallitasal de vegul elrendeztem es ma vegre kezembe is foghattam a kicsiket, es ez nem csak egy szo ra, mert tennyleg nagyon kicsi mondjuk en a kepeken egy kicsit nagyobbra szamitottam, mivel netem vettem meg ezert elott nem lattam.
Beillesztek par kepet rola plusz egy linket is a reszletek megtekintese erdekeben.
Canon IXUS 85 IS

2 megjegyzés:

Mehike írta...

Tényleg nagyon szuper a gép.Remélem majd Londonban elég lesz a memória sok képhez. Biztos a fény hatások szilveszterkor ezzel a géppel jobban fognak sikerülni mint az én gépemmel /Anya-Lonci/

Sanci in Shepton Mallet írta...

En is remelem, de en az aksi miatt aggodok nem a memoria miatt.

Powered By Blogger